Jag har blivit utmanad...

Mitzy har utmanat mig att skriva 6 st tokiga/konstiga saker om mig själv som kanske inte alla vet

REGLER:
Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir "tagna" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit "tagna" och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.


Då börjar bekännelsen....

1.  Jag fullkomligt älskar ost i alla former (förutom getost)
2.  Jag köpte 20 par skor till Olivia min 3 åring innan hon ens kunde gå...
3.  Hatar att gå och lägga mig i en obäddad säng
4.  Fattar inte att jag snart fyller 37....herregud!
5.  Jag älskar allt trädgårdsarbete gräva, plantera rensa.... allt!
6.  Jag går nästan alltid i förstora skor pga små fötter strl 34/35

jag kommer att utmana några av er lite senare...
kram Tess

Kommentera här: