Var är våren? jag skall ju shoppa vårkläder idag!

Alltså nu räcker det (som jag brukar säga till min 3åriga Olivia)... Vad är det för vår vi har???
Kallt, storm,snöstorm (igår) hagel och lite lite sol.
Jag är ingen vintermänniska utan borde nog bosätta mig på varmare breddgrader så jag tycker att det är nog nu.

Jag vill ha sol och värme, man är ju blek som en lilja,  så lite solbränna skulle inte skada.

Idag skall min syster Jenny och jag shoppa vårkläder i Göteborg, bara hon och jag det skall bli så mysigt.
Vi ses ju inte så ofta eftersom hon bor i London.
Hon kom hem igår med en massa fina presenter till hela våran familj, mina barn fick jättefina kläder sånt som inte finns här. Det är så kul!
Jag fick fina underkläder + andra saker och min man fick ursnygga skor.
Men jag fick en annan sak häromdagen, ett skärbord!!! med giljotinarm i ena ändan och skärblad i andra. Skärbladen kunde man byta ut till perforering eller vågmönster. Jag kan göra biljetter!!!
Skärmaskinen är så fin tack tack tack lillasyster.

Kommentarer:

1 Anonym:

jisses va syrran var snäll!
Hoppas du hittar lite på stan.. är så sugen...

2 Tinafina:

Vill oxå ha en så go syster!!! Hittade du nåt fint?
kram Tina

Kommentera här: