Jag blir galen!

Alltså jag som trodde att jag skulle kunna photoshop utan att gå nån himla kurs..... Jag kan ju InDesign då borde jag väl kunna...... åhhh jag blir fullkomligt galen.
Att bara ändra färg på ett foto skulle väl inte vara så svårt, men jodå det skulle det faktiskt.
Jag skall köpa en bok på svenska om hur photoshop fungerar innan jag skickar ut datorn genom fönstret.
Här kommer ett smakprov på hur det blev med scrappiz som hjälp.
(Det är jag på fotot, för ca 3 år sedan)
image8
Som sagt jag är ingen duktig tjej på detta, men jag skall bli!

Kommentarer:

1 Moma:

Men det där var ju jätteperfekt! Bättre än så behöver det väl inte bli?
PS ÄR svårt! Men roligt!

2 TessDesign:

Tack jag behöver det verkligen!

3 Tinafina:

Åååååh, vad jag gillar dina bröllopsfoton! Du är sååå vacker!!!
kram Tina

Kommentera här: