Många år har gått.. sedan jag bloggade sist

Fick ett meddelande om att någon hade kommenterat ett inlägg jag hade gjort 2008 idag!
Hade nästan glömt bort min blogg :)
Ska börja igen!
Har suttit och tittat på mina kort här och blivit nostalgisk, mina söta trollungar som är så stora nu, härligt att se
dem.
Mycket har hänt sedan 2008, både bra och tråkiga saker. men nu ser livet ljusare ut och det är underbart.
Snart åker jag och Trollen och min mamma till Gran Canaria och firar jul där, det skall bli så skönt att komma iväg till solen.
men innan dess händer massor speciellt denna veckan :)
Jill Johnsson med mamma
Invigning av SpinRoad studio här i spinneriet
julfest med jobbet
på en och samma vecka !!! underbart.
Här i Lindome är dimman tät som sjutton, läskigt att behöva ut och köra bil snart....
ha en fin kväll
Love Tess
 
Här är mina fina  Matilda & Olivia 

Kommentera här: