Stolt medlem i DT(design team) För Handelshuset Inkido!

image133

....till Mig själv!

Jag är verkligen glad!
Lise-Lotte frågade mig häromdagen om jag ville vara designer för Inkido, www.inkido.se   och  www.inkido.blogg.se
det har jag velat ganska länge så jag blev jätteglad!

Handelshuset Inkido har så mycket fina produkter och papper så vem skulle inte bli glad, det är verkligen en ära.
Jag fick med massor av material så det var bara att gå hem och skapa.
så här blev dom fyra första korten.
         
och jag har fler under tillverkning...
kram Tessan

Kommentarer:

1 Pernilla:

va roligt! grattis! då tillhör vi samma "gäng"! kramisar P

2 Petra:

GRATTIS och vilka fina kort du har gjort!! Nu kanske jag kan få lite inspiration till eget skapande. KRAm kram

3 Augustlouise:

Nice security code. Does it work?

Kommentera här: