God Jul redan!

Jag har influensa med allt vad det innebär...och har lite tid över till att pyssla lite imellan alvedon och panodilen
Jag satt och tittade på Hänglars hemsida och fick en ídé om en jultavla med tomtar som
klättrar omkring i bokstäverna.

image102
Så här blev den


här är några närbilder på detaljerna
image103

image104


image105

Papper från Daisy D (Arkivet) och Hänglar, Magnolia stämplar, vita primablommor och plastsnöstjärnor som jag köpte på Ljunggrens papper i Gamla Stan Stockholm för säkert 3 år sedan (Barbaras Papper s affär)
Hoppas att ni fick lite julkänsla nu

Kram Tessan

Kommentarer:

1 AnneD:

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ! Vad du kan, jättesnyggt och genomtänkt
Vad duktig du är. Vilka fina bokstäver, är det chipboard eller är det utstansade bokstäver? Tomtarna är bara så kul där de klättrar omkring.
Toppen Tess
Kram Anne

2 Tessan:

Bokstäverna är stora chipboards från Heidi Grace (Fiskars) som jag har använt som mallar. Dom köpte jag på Arkivet, Mina är gröna men finns i olika färger.
Kram Tessan

3 Örnen:

WOW!!!!
Kanonsnygg skylt!

4 Malin H:

Skylten är verkligen jättesöt!!!
Kanske får härmas igen *ler*
Visst borde vi ha en sån i butiken?!
Får kanske hitta lite knåp tid!
Kram kram

5 Dominicruth:

This is the coolest web site I have seen for ages, excellent work and content.

Kommentera här: