Söndag morgon å huvet känns så tungt......

Nä så illa är det inte, men jag drack 1½ glas vin till maten igår. Det var jag värd nu tyckte jag,fast det var inte så gott med vin som jag kommer ihåg det.
Man kanske måste vänja sig he he...
Idag skall jag gå scrapbookingkurs på Format och det är Tinafina som håller i den. Det skall bli så jättekul, jag verkligen längtar till kl 11.00.
Har förresten sovit hemma inatt och det gick bra föutom att jag har så svårt när hon gråter så där hysteriskt, är alla mammor så här mesiga eller är det bara jag? Säkert bara jag.

Jag skall försöka få till den här bloggen så det ser lite roligare ut.
Mitt foto fick jag ju in där, det var typ det enda fotot på BARA mig sedan jag fick mitt första barn för 3 år sedan..... och det är taget på julafton -06. Man blir lixom inte lika rolig att fota, alla kameror riktas mot barnen (såklart).image2
Titta vad fina mina tjejer är!
Olivia & Matilda

Nä nu måste jag äta frukost 
Vi ses sen Tina  "fniss"
  

Kommentarer:

1 tinafina:

Åh, vilka söta barn du har!
VA?!...har du knappt några kort på dig själv...Du jag skall nog plåta dig lite fler gånger tror jag!! hihi..
Tack för idag, det var jättekul att hålla kurs! Är jättetacksam för feedbacken! Så roligt att få det så man kan bli bättre på att hålla kurs.
Många kramar från Tina

2 Markamalie:

Lovely site keep it i will be back that you.

Kommentera här: