Glad Midsommar!

Njäe inte så himla kul väder alltså, bara regn regn regn hela Midsommarafton.
Tur att det finns god mat!
Vi var hos mina föräldrar och åt sill, potatis och kräftor!!! Pappa hade köpt kräftor, dom var supergoda.
Matilda fick för sig att inte sova på hela dagen så hon somnade strax efter 18.00.... Sen fick jag vara uppe med henne halva natten, kul kul.
Har skapat lite igen men inte så mycket.
Har inte riktigt någon tid sedan jag börjat jobba heltid.
En sak är iallafall lite kul, en ny inredningsbutik i vårt lilla centrum har tagit mod till sig och prövar att sälja mina kort!!!!
Hoppas att det funkar, jag måste nog bilda ett företag så att allt blir rätt bara.
Här kommer lite olika bilder på gott o blandat.
Fortsatt trevlig helg/Tess
image29
image30
image31
Kort som jag blev riktigt nöjd med.

image32
Pyjamastjejer på balkongen.

Kommentarer:

1 petraso:

åh va massa fint du gjort och kort till salu... och nytt jobb Livet verkar på topp!!
saknar dig !!!!

2 Pernilla:

Va kul att få chansen att sälja lite kort!har själv haft funderingar att testa på det men det är så mkt ? hur man gör osv... får väl höra av mig till dig o kolla hur det går...;-) håller med Petra - saknar dig! Kram

3 Caroline / Mizty:

Du har blivit utmanad! Läs i min blogg för vidare info! Underbart fina nya kort och ett jättefint kort på flickorna!!
Kramizar

Kommentera här: