Imorgon är det sista dagen på min 2 veckor långa semester.....

REGN REGN REGN och ta det ggr 2veckor så har ni min semester!
Fy vad jag blir besviken inte en enda dag med ens lite sol, snacka om att man blir deprimerad va!

Och så förväntas man ju vara pigg och utvilad..... hm jag är super trött och dessutom ont i halsen och känner mig hängig.
Mest synd är det om mina tjejer vi har inte kunnat göra nåt kul som vi hade tänkt.
Att hoppa i vattenpölar är ju bara roligt en liten stund och inte varje dag.
Liseberg med en 3½ åring när det fullkomligt väller ner regn är inte kul, det prövade vi förra året.
Djurparker och annat utomhuskul för så små barn funkar ju inte heller.
Nä detta var faktikt inte så kul.
Olivia frågade mig härom dagen
- Mamma, regnar det mycket eller lite idag? alltså då har det gått långt tycker jag.
/Deppig Tessan

Kommentarer:

1 Georgjennifer:

Great site, keep up the great work

Kommentera här: