Söka jobb.....

Det känns sådär att vara utan jobb tycker jag.
Jag har aldrig varit utan jobb förut och gillar inte situationen jag är i nu!
Jag är van att jobba!
Nu har jag sökt flera jobb på olika ställen och det är väl bara att hålla tummarna att man får något innan a-kassedagarna tar slut.
Deppigt värre just nu.....
Har dessutom varit knasig i magen i över en vecka det gör ju inte direkt att humöret är i topp precis.
Skall iallafall ta mig in till maran en liten stund i dag och se om det blir nåt gjort.
Jag får ju iallafall träffa lite väninnor. Och det är trevligt!
Trevlig Helg på er
Tess

Kommentarer:

1 Pernilla:

Hej T!
Förstår att du känner dig less.. :-(( känns lite allmänt deppigt hela situationen, du blir ju "drabbad" på ett annat sätt också.. Vi håller tummarna på att du får napp någonstans snart.
Hoppas vi ses snart... skall du inte vara inne alls mer?
Kram Pernilla

2 TessDesign:

Hej pernilla
Jodå jag skall jobba när det behövs men det blir inte så mycket.tyvärr.
Jag tycker ju att det är så himla kul att jobba där men sånt är livet.....
Jag ska på en intervju nästa vecka faktiskt :)

Kommentera här: