Kommentarer:

1 Anne:

Hej Tessan! Vad fina dina flickor är. Nu är även jag försökt mig på det här med blogg, jag har inte fått in några kort eller LO än men text ialla fall.
Det är jätte kul. Hejs vi hörs Anne

2 Anne:

Hej Tessan! Så fina dina flickor är.
Nu har även jag försökt mig på det här med blogg, det är spännande innan allt hamnat där det skall vara. Text har kommit på plats, skall försöka få in bilder på kort och LOs imorgon.
Hejs Anne

3 Tinafina:

vilka små godingar du har! Det var så roligt att träffa dig sist!! Kommer du på lördag??
kram Tina

4 Anne:

Hej Tessan! Vilka fina flickor du har!
Nu har även jag prövat på det här med blogg och det är lite knepigt innan man förstår hur man skall göra men det kommer att bli bra snart!!!
Text har jag fått in ialla fall.
Kram Anne

5 Åse:

Hej Bruden!

Tjejerna är lika söta som sin mor. Tack för uppgifterna på mailen, fixar det.
Här kommer jag gå in och kolla ibland.

Kram Åse

Kommentera här: